Åsikter.

Idag berättade jag om min magoperation för en jag känner att jag skulle göra en magoperation.Då fick jag detta som kommentar.

Då får du ursäkta mig men sånt stör mig otroligt mycket, okej om man betalar det själv, men att vi skattebetalare skall betala det gillar jag inte alls.

Å då svara jag varför då ??????? Då blev kommentaren.......

Nej jag gillar det inte. Vägde du över 250 kg eller så och fick operationen så får det väl vara....är man så överviktig så det är risk för ens hälsa och det kan säkert vara otroligt svårt att gå ned i vikt.....men med en "vanlig" övervikt så förstår jag inte varför man genomgår en sådan här operation. Valet att göra en operation är upp till var och en, och det måste det vara...man måste få välja det själv, men då skall man betala det själv också tycker jag.

Å tillsaken är att hon inte vet om jag har några hälsosamma problem eller vad jag väger.

Men vi lever ju ett fritt land å får ha våra åsikter.

Men kan säga att jag tog väldigt illa vid mej som människan i frågan inte vet  varför jag gör denna op.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0